احساساتم

احساساتم

در این وبلاگ من قصد دارم زیبایی های دنیا را به شما نشان دهم
احساساتم

احساساتم

در این وبلاگ من قصد دارم زیبایی های دنیا را به شما نشان دهم

بیا کمی بخندیم 01

بیا کمی بخندیم 01 ...


یه زمانی تو مدرسه با دوستمون هماهنگ می کردیم
که : تو اجازه بگیر برو بیرون منم 2 دقیقه دیگه میام!
بعد معلم عقده ای می گفت صبر کن تا دوستت بیاد بعد برو.....
من که حلالشون نمی کنم!!
* * * *
دست مخترع کولر درد نکنه
چون:اگه به ما بود الان یا می گفتیم مشیتِ خدا در اینه که هوا گرم باشه و حتما یه حکمتی هست،باید تحمل کرد و نباید تو کارِ خدا دخالت کرد!!
یا اینکه یه دعا ساخته بودیم و می گفتیم باید روزی 70 بار از روش خوند تا خنک شد...!
اگرم می خوندیم و خنک نمی شدیم،می گفتن با اخلاص نخوندی و فقط بنده های واقعی و با تقوا خنک میشن ...
* * * *

سلامتی پنگوئن که یه ذره قد داره، اما بازم لاتی راه میره ....
* * * *
یادش به خیر زمانی که راهنمایی بودیم یه دبیر داشتیم هر موقع از دست ما عصبانی می شد
می گفت: گوساله ها خجالت بکشید من جای پدرتون هستم!
* * * *
دیشب پشت چراغ قرمز یه دختره خشگل و ناز توی یه سانتافه بود ...
براش دست تکون دادم ، اونم همین کارو کرد و بوسم برام پرت کرد !
خلاصه عشق وصفا و صمیمیت ...خیلی خوشگل داشت پا می داد
.
.
فقط تنها ایرادی که داشت این بود که سنش حدودِ 4 یا 5 سال بود
* * * *

هشت صبح راه می افتم 8:30 می رسم
هفت و نیم راه میافتم 8:30 می رسم
هفت راه می افتم 8:30 می رسم
شش راه می افتم 8:30 می رسم
نصفه شب راه می افتم 8:30 می رسم
از معجزات تهران اینه هر ساعتی راه بیوفتی بیای سر کار هشت و نیم می رسی
* * * *
به منشیه میگم برو تو پروگرام فایل
میگه رایانه رو روشن کنم ؟
 ....نه ,
چند تا سوراخ پشت کیس گذاشتن , از اونجا سعی کن به یاری خدا وارد می شی

منبع


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد