احساساتم

احساساتم

در این وبلاگ من قصد دارم زیبایی های دنیا را به شما نشان دهم
احساساتم

احساساتم

در این وبلاگ من قصد دارم زیبایی های دنیا را به شما نشان دهم

ارکان زندگی 07


دور و برت رو پر کن از هرچیزی که دوست داری،
فامیل، هدایا و یادگاریها، موسیقی، گل و گیاه، سرگرمیها،
هرچیزی که خودت دوستش داری.
خونه تو پناهگاه توست.


قدر سلامتی خودتو بدون
اگر خوبه، نگهش دار و مواظب باش،
اگر استوار نیست، بهترش کن،
اگر هم بدتر از اونی هست
که خودت بتونی کاری بکنی،
خوب کمک بگیر.


در هر موقعیتی عشق خودت رو
به کسانی که دوستشون داری
بیان کن و بگو.


مرا بسپار به یادت
به وقت بارش باران
گر نگاهت به آن بالاست
و در حال دعا هستی
خدا آنجاست
دعایم کن
که من تنهاترین
تنها نمانم.

قصه ها را گفته ایم
چیزی نمانده برای گفتن
کاش می شد اسرار دل را نگه داشت
و نگفت، تا که روزی معشوق از دست نرود.


 میدانی که، خاصیت عشق این است
زمانی که دانستی و دانست این راز را،
هر دو گریزان می شوید
نمی دانم چه رازیست فراموش نکن
شاید سالها بعد در گذر جاده ها بی تفاوت
از کنار هم بگذریم و بگوییم: آن غریبه
چقدر شبیه خاطراتم بود


 به خاطر داشته باش
دست نیافتن به آنچه می‎جویی،
گاه خود شانسی بزرگیست.

برای پی بردن به ارزش یک دوست،
آن را از دست بده.


وقتی به دنیا می آییم
در گوشمان اذان می گویند
و وقتی از دنیا می رویم برایمان نماز می خوانند
به راستی چه کوتاه است زندگی
**فاصله اذان تا نماز**

داشتن علم بهتر از داشتن ثروت است،
ولی نداشتن ثروت بدتر از نداشتن علم است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد