احساساتم

احساساتم

در این وبلاگ من قصد دارم زیبایی های دنیا را به شما نشان دهم
احساساتم

احساساتم

در این وبلاگ من قصد دارم زیبایی های دنیا را به شما نشان دهم

ارکان زندگی 05


مادر گیتی جام زهر بر دهان کودک خویش نمی گذارد،
او می پروراند برای بهروزی و خوشبختی .


هیچ چیز ویرانگرتر از این نیست که متوجه شویم کسی که به آن اعتماد داشته ایم عمری فریبمان داده است...

هیچ وقت به رؤیاهای کسی نخندید .
مردمی که رؤیا ندارند هیچ چیز ندارند .

همی آنچه را که می شنوید باور نکنید،
همی آنچه را که دارید خرج نکنید
و یا همان قدر که می خواهید نخوابید.

تو زندگی همه ما بعضی وقتها بهترین و ساده ترین جواب و راه حل کنار دستمونه،ولی این قدر به دور دستها نگاه می کنیم که آن را نمی بینیم.

بی وفایی کن وفایت می کنند
با وفا باشی خیانت می کنند
مهربانی گر چه آیینه ی خوشیست
مهربان باشی رهایت می کنند.

یک دوست واقعی کسی است که دست شما را بگیرد و قلب شما را لمس کند.

فراموش نکن که خوشبختی به سراغ کسانی می رود که برای رسیدن به آن تلاش می کنند.

فقیر چشمان قرمز شده اش را بالا آورد،
تبسمی کرد و گفت: تو مرا برادر خطاب کردی،
و این در حقیقت هدیه ای است که به من دادی.


هر 60 ثانیه ای رو که با عصبانیت،
ناراحتی و یا دیوانگی بگذرانی،

از دست دادن یک دقیقه از خوشبختی است
که دیگر به تو باز نمی گردد
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد