احساساتم

احساساتم

در این وبلاگ من قصد دارم زیبایی های دنیا را به شما نشان دهم
احساساتم

احساساتم

در این وبلاگ من قصد دارم زیبایی های دنیا را به شما نشان دهم

ارکان زندگی 03

ارزش خواهر را، از کسی بپرس که آن را ندارد.
ارزش ده سال را، از زوج هائی بپرس که تازه از هم جدا شده اند.
ارزش چهار سال را، از یک فارغ التحصیل دانشگاه بپرس.
ارزش یک سال را، از دانش آموزی بپرس که در امتحان نهائی مردود شده است.
ارزش یک ماه را، از مادری بپرس که کودک نارس به دنیا آورده است.
ارزش یک ساعت را،از عاشقانی بپرس که در انتظار زمان قرار ملاقات هستند.
ارزش یک دقیقه را، از کسی بپرس که به قطار، اتوبوس یا هواپیما نرسیده است.
ارزش یک ثانیه را، از کسی بپرس که از حادثه ای جان سالم به در برده است.
ارزش یک میلی ثانیه را، از کسی بپرس که در مسابقات المپیک،مدال نقره برده است.
زمان برای هیچکس صبر نمی کند.
قدر هر لحظه خود را بدانید.
قدر آن را بیشتر خواهید دانست،
اگر بتوانید آن را با دیگران نیز تقسیم کنید!

 همیشه یک ذره حقیقت پشت جمله: فقط یه شوخی بود؛
یک کم کنجکاوی پشت جمله: همین طوری پرسیدم؛
 قدری احساسات پشت جمله: به من چه اصلا؛
 مقداری خرد پشت جمله: چه بدونم؛
 و اندکی درد پشت جمله: اشکالی نداره هست.

زندگی به مدرسه‌ای می‌ماند که باید در آن چیزهایی بیاموزید.
مشکلات قسمتی از برنامه درسی هستند همچون کلاس جبر (البته برای بعضی ها)

شرافتمندانه بزی؛
تا هرگاه بیش‎تر عمر کردی،
با یادآوری زندگی خویش دوباره شادی را تجربه کنی.

توانایی عشق ورزیدن؛
بزرگ‌ترین هنر جهان است.

 اگر بتوانی دیگری را همانطور که هست بپذیری و هنوز عاشقش باشی؛
عشق تو واقعی است.


به چشمی اعتماد کن که به جای صورت به سیرت تو می نگرد.
به دلی دل بسپار که بسیار جای خالی برایت داشته باشد.
و دستی را بپذیر که باز شدن را بهتر از مشت شدن بلد باشد.

 هوس بازان کسی را که زیبا می بینند دوست دارند.
 اما عاشقان کسی را که دوست دارند زیبا می بینند.

 وقتی تو زندگی به یک در بزرگ رسیدی نترس و نا امید نشو.
 چون اگه قرار بود در باز نشه جاش دیوار میذاشتن.

گفتم: ای جنگل پیر تازگی‌ها چه خبر؟
پوزخندی زد و گفت: هیچ، کابوس تبر!

گفت: چند سال داری؟
گفتم: روزهای تکراری زندگیم را که خط بزنم، کودکی چند ساله‌ام!
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد