احساساتم

احساساتم

در این وبلاگ من قصد دارم زیبایی های دنیا را به شما نشان دهم
احساساتم

احساساتم

در این وبلاگ من قصد دارم زیبایی های دنیا را به شما نشان دهم

دیگر نمی مانم

دیگر نمی مانم
 وقت رفتن است ای بی وفا  

ماندم و باور نکردی ،
ماندی و در حقم بی محبتی کردی ،
رفتی و شکستم

دوباره آمدی و من شکسته لحظه ای شکفتم ،
دوباره پرپرم کردی ،
ریشه ام را از جا کندی و راحتم کردی . . .

راه خودت را برو ،
کاری به کار دلم نداشته باش

بیش از این مرا خسته نکن ،
مرا بازیچه آن قلب نامهربانت نکن

دیگه طاقت ندارم ،
صبرم تموم شده و دیگر نای اشک ریختن ندارم

نه خودت را می خواهم ،
نه خاطره هایت را ،
برو که عشقت را گذاشتم زیر پا

گر چه هنوز برای دلم عزیزی ،
گرچه گه گاهی هوس بودنت را می کنم ،
به سراغم نیا که دوباره  دلم را نفرین می کنم

راه خودت را برو ،
بی خیال من شو ،
نه قلبم به درد تو می خورد نه احساسم ،
اگر بازی را شروع کنم دوباره می بازم

دیگر عشقت برایم رنگ و رویی ندارد ،
آغوشت را باز نکن که جز هوس لذتی ندارد . . .

نه افسوس گذشته را می خورم ،
نه حسرت آینده را ،
دلم می سوزد که چرا قلبم را فدا کردم در این راه

راهی که مال من و تو نبود ،
اگر هم خودم خواستم ،
جنس تو از عشق نبود ،
اگر عاشقت شدم اشتباه از قلب ساده ام بود . . .

بعد از این همه بی وفایی هایت ،
دیگر به دنبال چه هستی ،
با چه زبانی بگویم ،
تو آن کسی که من می خواهم نیستی ،
نیستی که دلم را آرام کنی ،
نیستی که در هوای سرد دلتنگی ها مرا گرم کنی . . .

نه دیگر بودنت را نمی خواهم ،
التماس نکن که دیگر نمی مانم !


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد