احساساتم

احساساتم

در این وبلاگ من قصد دارم زیبایی های دنیا را به شما نشان دهم
احساساتم

احساساتم

در این وبلاگ من قصد دارم زیبایی های دنیا را به شما نشان دهم

شعر لباس عروسی

لباس عروسی


از این ور و اون ور شنیدم داری عروس می شی گلم

مبارکت باشه ولی آتیش گرفته این دلم

خیال می کردم با منی عشق منی.
مال منی

فکر نمی کردم یه روزی راحت ازم دل بکنی
باور نمی کردم بخوایی راست راستی تنهام بزاری

آخه یه عمر همش بهم گفته بودی دوستم داری
گفته بودی عاشقمی به پای عشقم می شینی
می گفتی هرجا که باشی خودت رو با من می بینی

رفتی دنبال یکی که حتی بخدا لنگه ی کفشمم نبود
آخ که چه دردی می کشم هی دل بیچاره بسوز

با این همه ولی هنوز عشقت برام مقدسه
همین که تو شاد باشی بخندی برای من بسه

لباس عروسی تو خودم برات هدیه می خرم
غصه نخور حرفات رو من پیش کسی نمی برم

هرکی بپرسه بهش میگم خودم ازش خواستم بره
میگم برای هردومون این جوری خیلی بهتره

با اینکه می دونم برات همدم و غم خوار نمیشه
آرزو می کنم دلت یه لحظه غصه دار نشه

با اینکه می دونم یه روز تو رو پشیمون می بینم
همیشه از خدا می خوام چشمات رو گریون نبینم

با اینکه از دوری تو دلم داره میترکه
ولی بخاطر تو هم شده میگم مبارکه
مبارکه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد